Skip to content

पोख्रेल भाइ लाई खुल्ला पत्र : :नेरुता मोक्तान ,ससफो नेपाल

पोखरेल भाइ तिमी जाहा छौ आफ्नो इमान्दर नगुमाउ !
बेलैमा आफ्नो असलि रुप लिएर प्रदा अगाडि आउ ! हुन त कसरी आउथेउ र अनुहार देखाउने क्षमता नै गुमाइ सके पछि ! तिमीले यो काम गर्न पहिले आफ्नो जन्मदिने आमा पनि नारी हुन भन्ने कुरो कसरी बिर्सेउ भाइ ! तिमी जस्तो एजुकेटेड देशको भारी बोक्ने युवाले यस्तो काम गर्यो होला भनि सोच्न सक्ने ज्ञान नै पाउन सकिन । जुन तिमीले सुमित्रलाई दियको तनाव ग्रष्त घातले तिमीलाई भोलि आउने दिनमा कस्तो परिनाम ल्याउला भनेर किन सोचेनौ भाइ ? नारिको पिडा नबुज्ने तिमी एक महिलाको कमाइले शुखी जिबन गुजार्न खोज्ने तिमीले खुसी कहिले पाउने छैन भाइ राजनिती बुज्छौ होला तिमी रणनिती रच्छौ होला तिमी तर सहि ठाँउमा प्रयोग गर्नु पर्छ तिमी मात्रै जान्ने सुन्ने र एजुकाटेड छैन भाइ यो एक्काशौ सताब्दी हो भन्ने तिमीलाई पनि थाहा छ ! तिमी एकान्तमा बसेर सुमित्रले कोरेको समाचार टुल पुल हेर्दै बसेका छौ होला मान्छे हो गलत हुन्छ नडराउ भाग्नु लुक्नु पर्दैन भाइ जाहाँ छौ प्रदा अगाडी आउ हामी सबै मान्छे हौ देख्न साथ तिमीलाई क्वाप्पा कसैले खाँदैन सुमित्रको खबर अनुसार तिमी हिन्दुराष्ट्रको आन्दोलन अगुवा हो भन्ने बुझे भाइ तिम्रो मुद्धको एजेणडमा के महिलाइ ठगेर खानु भन्ने रोल छ र ? राजनिती बुझेको मान्छेले त महिलाई मायाँ सम्मान आफु सरह रेस्पेक्ट गर्नु पर्छ भन्ने हैन र भाइ ?
सुमित्रले जे गुमाए तिमीलाई नै दिउला भाइ तर एनि हाउ प्लिज कम आउट एण्ड रेस्पेक्ट योर सेल्फ । यसरी महिला माथिको धाव हेरेर बस्ने ति पुराना महिला हरु जस्तो अहिलेको महिला छैन भाइ सायाद तिमी त 10 बर्ष युकेमा बसेर अहिले गणतन्त्र नेपालको महिला लाई नचिनेको हुन सक्छ ! तर पनि नडराउ भाइ फेरी पनि एकचोटि 2 हात जोडि भन्न चाहान्छु जाहाँ छौ बाहिर आउ । उहि तिम्रो दिदी नेरुता मोक्तान संघिय समाजबादी फोरम नेपाल !

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *