Skip to content


सत्या वरदानसँग निकै नै आकषिर्त भइसकेकी थिइन् । वरदानकोप ढाइ र सादापनले सत्याको मन खिचेको थियो । जसको कारणल मित्रता पनि झाँगिदै थियो । लाइबे्ररीमा बसेर घण्टौँसम्म यिनीहरू अध्ययन गर्थे । एकदिन सुत्याले वरदानलाई भनिन् ।

सत्याः म एउटा कुरा भन्छु तपाईं मान्नुहुन्छ ?

वरदानः भनन के कुरा हो ?

सत्या मुस्कुराइन् । वरदान पनि मुस्कुरायो । ‘म तिमीलाई माया गर्छु’ – भनेर सोझै भन्न उनीलाई अप्ठ्यारो लाग्यो । उनले कुरा अन्तै मोड्दै भनिन् ।

सत्या ः कति पढ्ने मात्र । कहिले कहि त मनोरञ्जन गर्नुपर्छ नि । बिदाको दिन हामी कतै डुल्न जाउन हुन्न ।

वरदान ः भैहाल्छ नि । एकदिन ती दुई पार्कमा गए । केटाकेटीका जोडी पार्कभरि देखिन्थे । त्यहाँ रहेका जोडीहरू आफ्नै मस्तिमा एक अर्कालाई माया गर्दै अँगालोमा बाँधिएका थिए । सत्या र वरदान चाहिँ आफ्नै धुनमा कुरा गर्दै पार्कभित्र भित्र गए ।

पार्क धेरै ठूलो थियो । एकान्त स्थान खोज्ने प्रेमी प्रेमिकालाई त्यस्तो ठाउँ पनि थियो, जहाँ बंैसले उन्मत्त जोडी एक आपसमा हराउँथें । ठाउँठाउँमा ससाना पोखरी बनाइएको थियो । त्यहाँ पहाडबाट झरेका खोल्चाहरू बगेका थिए ।

डाँडाको तरेली, उकाली ओराली, वातावरण असाध्यै रमाइलो थियो । प्राकृतिक छटाको वर्णन गरेर साध्य नै थिएन । ठाउँ ठाउँमा घामपानीबाट बच्नका लागि स-साना छाप्राको निर्माण गरिएको पनि देखिन्थ्यो । वरदान र सत्या आफ्नै शुरमा प्रकृतिलाई नियाल्दै हिँडिरहेका थिए । ठीक त्यही बखत सत्याको आँखा एक्कासी एउटा जोडीमा पर्‍यो । केटाको काखमा प्रेमिका पल्टिएकी थिइन् । यो दृश्यले सत्यालाई रमाइलो बनायो ।

केहीबेरको उकालो चढेपछि सत्यालाई थकाई लाग्यो । सत्यालाई प्यास लाग्न थाल्यो । उकालो चढ्ने बानी नभएकाले उनीलाई स्याँस्याँ पनि आउन थाल्यो । वरदानले त यस्ता उकाली आह्राली आफ्नो गाउँमा प्रशस्त गरेको थियो । उनी त शहरकी परिन् । सत्याले आफ्नो ब्यागबाट मिनरल वाटरको बोटल निकालिन् र पानी पिइन् । वरदान त्यो देखेर मुस्कुरायो । उसले मनमनै सम्झियो । यस्ता उकाली त हाम्रा गाउँले दिदीबहिनीको लागि कही न केही ।

उनीहरू एकदम एकान्त ठाउँमा पुगे । सत्यालाई त्यही बस्न मन लाग्यो । तिनीहरू नजिकैको पोखरीको डिलमा बस्न गए । पोखरीमा विभिन्न रङ्गका माछा देखिन्थे । माछा खेलेको मनोहर दृश्यले वरदानको ध्यान खिच्यो । सत्यालाई एकदमै वरदानसँग बोल्न मन लागिरहको थियो । वरदान भने माछा हेरेर एकोहोरियो । सत्यालाई त्यहाँ बसिरहन मन लागेन । उनलाई माछा हेर्ने सोख थिएन । यस्ता माछाहरू त आफ्नै कोठाको एक्वारियममा हेरेर सतयाको समय बित्ने गथ्र्यो । उनीलाई त वरदानसँग हाँसखेल गर्दै गफ गर्नु पो थियो । त्यसैले सत्याले अर्कैतिर जाउँ भनिन् । वरदान पनि बाँधिएको बोका जसरी सत्याको पछि लाग्यो ।

अलि टाढा पुगेपछि ठूलो रुख आयो । त्यो रुखको वरिपरि शितल छाहारी बनेको थियो । सिरिसिरी बतास चलिरहेको थियो । यी दुवै त्यही छाहारी मुनि बस्न गए । वरदान आफ्नै कल्पनामा थियो । सत्या चाहिँ वरदानको समीपबाट आनन्द लिन खोज्दै थिइन् । त्यसै बखत एक जोडी प्रेमी एक अर्कालाई अँगालो मार्दै उनीहरू बसेको ठाउँबाट अघि बढे । रोमान्टिक मुडमा रहेकी सत्यालाई भने त्यति रमाइलोलागिरहेको थिएन । वरदान भने निरस थियो । ऊ त्यो एकान्तमा पनि सत्यालाई स्पर्श गर्न खोज्दैनथ्यो । जिस्क्याउन खोज्दैनथ्यो ।

वरदानको भोलेपन देखेर सत्या मुस्कुराइन् । यो त ऋषिमुनिभन्दा पनि कडा पो रहेछ । यसलाई त मेनका, उर्वसी जस्ता अप्सराले पनि भुलाउन नसक्ने झैँ उनीलाई लाग्यो । त्यसैले उनको हातको हत्केला आफ्नो काखमा राखेर ठट्टैमा सत्याले भनिन् – ‘वरदान तपाईंको हातको रेखाले त तपाईं योगी जस्तो हुनुहुन्छ भनेर बताउँछ नि ।’ वरदान हाँस्यो मात्र । एउटा तरुनीले एकान्त ठाउँमा उसको हात समात्दा पनि उसमा केही पनि परिवर्तन आएन । सत्यालाई भने त्यो स्पर्शले निकै रोमान्चित बनायो ।

रात परिसकेको थियो । सत्या घर फकिसकेकी थिइन् । ओछ्यानमा पल्टिएर वरदानसँग दिउँसो बिताएका क्षणहरू सम्झदै उनी बसिन् । वदानलाई के भएको होला, उसले मलाई एकचोटि मात्र पनि अँगालो हालेन । उसले मलाई मन पराउँदैन त । त म मा के कमि छ र ! राम्री छु, पढेकी छु । के भएको होला, उसलाई त्यस्ता रोमान्टिक दृश्यहरूले पनि किन छुन नसकेको ? उसले मेरो हातसम्म पनि समाएन । बरु मैले नै उसको हात समाएँ ।

सत्या सोच मग्न भइन् । म जे गरिरहेको छु के त्यो ठिक त गरिरहेकी छु ? त्यस्तो एकान्त ठाउँमा वरदानले मलाई जे पनि गर्न सक्थ्यो । वरदानको सौम्यपनले अझ सत्याको मन खिच्यो । उनी पार्कको कुरा सम्झिएर बसिरहेकी थिइन, त्यही बखत सत्याको मोबाइल बज्यो । उनको ध्यान भङ्ग भयो ।

सत्या ः हेलो । तपाईं कहाँ ? वरदान ः म डेरामा । सत्या ः दिउँसो सन्चो थिएन कि क्या हो ? त्यति बोल्नु पनि भएन ।

वरदान ः म त सन्चै छु । तर मन ठेगानमा थिएन । सत्या ः के भयो ? किन ठेगानमा भएन ?

वरदान ः सत्या म धेरै दिनदेखि तिमीलाई यो कुरा भन्न चाहन्थ्यें । तिमीले मप्रति अति प्रेमभाव देखायौं । त्यसैले कुरा गर्न सकिन । अब मैले भन्नै पछ । म मेरो जिन्दगीको यथार्थ भन्न लागिरहेको छु । तिमी यो कुराले कति दिक्क नहोऊ है ?

सत्या ः हुन्छ भन्नुहोस् ।

वरदान ः तिम्रो मायाको बदला माया दिन म असमर्थ छु । किनकि म विवाहति हुँ । सत्या छाँगाबाट खसे जस्ती भइन् । उनले केही भन्नै सकिनन् । उनको मोबाइल हातबाट ओछ्यानमा खस्यो । उनले मानिस चिनन् । वरदानलाई अत्यन्त असल मानिस ठानिन् । वास्तवमा भन्ने हो भने सत्याले यस्तो भद्र मानिस आजसम्म देखेकी थिइनन् । वरदानलाई आफूले विश्वास गरेर कुनै फूल नगरेको रहेछु भन्ने उनको मनमा लाग्यो । वरदानले यो कुरा भनेर ठिक गरेको उनले सम्झिइन् । आफूले असल भएकोले असल मान्छे चिन्न सत्याले सकेकी थिइन् तर उनको मन मस्तिष्कमा भने ठूलो आँधी चल्न थाल्यो । अब आजको दिनदेखि उनले वरदान असल पुरुष नै भए पनि ऊसँग टाढा रहनु पर्ने विचार मनमा राखिन् ।

शनिबार, गोरखापत्र
पुस २५, २०६६

1 thought on “असल पुरुष”

  1. Very good sachikai sabai
    Very good sachikai sabai purus haru ko man yastai safa bhidini bhaya sayad kunai nari ani purus runa parni tiyana hola

    Yak dam man paryo Dhanyabad Lekhak ji

    Pukar Sahi
    Iraq

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *