कवि लिम्वु [आँशु]

सलाम छ मेरो हजुरहरूलाई

यो शहरमा
असंख्य देउताहरू छन
असंख्य देवीहरू छन
जो
आफू बाँच्न
बिपत्ती ल्याउछन
असीम बाढी पहिरो
भित्रयाउछन
सहराबिहीन टुहुरो झै बनेर
अरूलाई सताउछन

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

माँटो बोल्छ

माँटोलाई टेक्दै गयो भने
माटोलाई थुक्दै हिड्यो भने
माटो रीसाउन सक्छ
उस्लाई पीडा हुन्छ
दर्द हुन्छ
कतै बिर्सन्नु भो कि
जीवन र मृत्युसँगै
हजुरहरूको बाँच्ने आधार त्यहाँ छ
हजुरहरूको
गाउँ घर र शहर त्यहाँ छ

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

नयाँ बर्ष

हर्ष र उमंगसँगै सपनाहरू छन मेरा
इच्छा र आकाँक्षाहरू छन
मैले जानिन कि
पूरानो बर्ष त्यसै बितेर गए
कि त मैले बिर्सेर भूल गरेको हुन सक्छ
अहँ ! यो हुनै सक्दैन
माँटोको माया छ मसँग
समयको छाया छ मसँग
मैले सम्झेकै छु हिजोका दिन

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

मातृत्व महत्वकांक्षा

  • by

मेरो मनको फूलबारीमा
लाँखौ कोपिलाहरू
जन्मन्छन
बयस्कको
अनुभूतिसँगै पालुवा फेर्छन
जब
सुन्दरताले सुशोभित हुन्छ
तब हजार
आमाहरू आउछन

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Extra….

तिम्रो हेराई
निदाउने कोठामा
Extra… ।

तृर्खा कि तृष्णा
अनिन्दो पहाडको
प्यासी सपना ।

समय चिन्ह
प्राचीनता झझल्को
युग ऐनामा ।

मौन छ मान्छे
अस्तब्यस्त शहर
ऐ काठमांडू ।

निर्धाको मन
लुटिएकै छ धन
पापी संसार ।

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

दुई ताङ्का (मर्दको छोरो)

उस्को हेराई
वादलपारी जून
उदांगो मन ।
सलबलाउ छ खै
नांगिएको तस्वीर ।।

क्यानभासमा
अलकत्रे तस्वीर
मर्दको छोरो ।
भर्षटाईल नेता
फेसन नेपालको ।।

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

जून हराएको साँझ

  • by

म सधैं जस्तै
आज पनि जून पर्खिरहेको छु
प्रिय जूनकै प्रतिक्षामा छु
किनकि म जूनलाई
आज भोलि असाध्यै मन पराउछु

मानौ उस्को सगरमाथा झै अटल सुन्दरता
उस्को मोहिनी हेराई उस्को हँसिलो मुस्कानमा
मेरो हृदय हिउँ जस्तै पग्लन्छ
पानी पानी भएर छ-छल्किन्छ मन

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

शान्ति

  • by

सर्वस्व बिर्सेर गइन
धेरै टाढा टाढा वादलपारiको शहरमा
उन्ले बाचा गरिन
अब समय नभई नफर्किने सर्तहरूमा

उन्ले बिनासित्ती माया मारिन्न
उन्को मन,मुटु छिया छिया भएरै दुख्यो
आबेसी चित्कारमा रोइन, कराइन
हर – गुहार मागिन
तर कसैले उन्को आवाजलाई सुनिदिएन्न

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

सवालका जवाफ

भो सोध्दै नसोध अब मलाई
मान्छे मान्छेबिचको परिभाषाहरू
किनकि म आजकल
अलि अलि मातिएको छु
नपिउभन्दा भन्दै पिउने भएको छु
तिम्रा सवालका जवाफ
छैन मसँग
हो साँच्चै म लज्जित छु

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
20131020_KabiLimbuAansu_01

जापानी साहित्यमा ताङ्काको ईतिहास सुरूवात

६००- ७०० औं शताब्दी तीर भएको पाइन्छ तर कसले सुरूवात गरेका हुन अँझै रहस्यमय रूपमै रहेको हनाले ताङ्कालाई अाधुनिक साहित्यको रूपमा काकिनोमोतो हितोमारो [ 柿本 人麻呂 ]ले नयाँ ढाँचा दिएका हुन । जापानी भाषामा (नारा जिदाइ) ७१०-७९४ औं शताब्दी तीर ताङ्काले निकै चर्चा लिएको पाइन्छ ।

जुन समय अतिनै चर्चामा आएको जापानी कविता :-

भो छोड शोक
विद्रोही झै सेवक
तिम्रो प्रयास
खिचाँईको म एक्लो
सर्वहारा मान्छे हु ।

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

केही तांकाहरू (मुटु मिचेर)

मुटु मिचेर
दोष दिउँ कस्लाई
भाग्य आफनै
खोटो भइदिए सि
आवरा जिन्दगी भो ।

भन्दैन चेली
राता रात बेचिन्छ
मौन छ सबै
हाट हजारी खेल
किन्नेहरूको भीड ।

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

मेरो माया उनीलाई

मेरो माया उनीलाई नै
नून झै भएछ
हाट बजार धाउनेलाई
सुन झै भएछ ।।

गरीब भन्छ सबले मलाई माया टिक्दैन
दुइदिने जिन्दगीलाई हो पैसामा बिक्दैन
साँचो माया लाउने नि
जून झै गएछ

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

निष्ठूरी न्याय

  • by

सुनको विहानी
मृगतृष्णा रहर
वादलपारी ।
तानाशाही सम्राट
सुन्दरीहरू माँझ ।।

पर्खेर बस्छ
समय चक्रव्यूह
थपडी मार्न ।
अवसरवादी भै
वैगुनी देवताहरू ।।

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

जीवनचक्र

म निदाउने कोठाहरूमा
प्रचण्ड गर्मीका प्रभाती रेशाहरू
यत्र तत्र छरिन्छन
जब म उठ्ने गर्छु
आलस्यपनले सताउछ मलाई
पानी पिउने आमखोरामा
उम्लिएर कता कता जलाउछ मलाई

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

पापीनीले छाडेर गै

हिड्दा हिड्दै पाईलै पिच्छे गन्नै छाडिन नि ।
आफनो माँन्छे मलाई पनि भन्नै छाडिन नि ।।

रिसको भारी बोकेपछि कस्को के नै लाग्छ र
आफनो माँन्छे पराई भए कस्ले माँया गर्छ र
डाँडापारी जुन जस्तै यो ज्यान एक्लो भइगयो
पापीनीले छाडेर गै मनको आसै मरी गइगयो

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •