कृष्ण अविरल

पठनीय नियात्रा कृति

  • by

लेख्नु आफैँमा ठूलो कुरो हो तर जब आफूले लेखेका कुरालाई लक्षित पाठकको पहँुचसम्म पुर्‍याउन सकिएन भने त्यो लेखाइको औचित्य मन बुझाउनुमा मात्र सीमित हुन्छ ।

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

साहित्यमा गुटबन्दी

  • by

नेपाली साहित्यको श्रीवृद्धिमा समर्पित साहित्यकारहरु ऐक्यबद्धरुपमा प्रस्तुत नभइदिँदा आशातीतरुपमा यो क्षेत्र मौलाउन सकिरहेको छैन ।

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

किचकन्यासँगको भेट

ढल्किन लागेको एक साँझ । कार्यक्रम सकिएपछि गुरुकुलको आँगनमा उभिएको थिएँ, आयोजकहरूले उपलब्ध गराएको फोकटको कालो चिया पिउँदै । अरूभन्दा अलग्गै ।

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

गधा धुवाईका व्यङ्ग्यहरू

  • by

पत्रपत्रिकाहरूमा प्रशस्तै हास्यव्यङ्ग्य लेखेर पनि कुनै लछारपाटो लगाउन नसकेका लक्ष्मण गाम्नागेले फेरि एउटा हास्यव्यङ्ग्यको किताबै निकालेछन्, ‘कति धुनु गधाहरूलाई’ शीर्षक दिएर । यसअघि नै ‘घिटिकघिटिक बाँचेर सहरमा’ र ‘३ न १३’ व्यङ्ग्य कवितासङ्ग्रह तथा ‘लाठीचार्ज’ हास्यव्यङ्ग्य निबन्धसङ्ग्रह निकालेर आफ्ना लालाबालाको गाँस र आस खोसिसकेका गाम्नागेलाई फेरि पनि व्यङ्ग्यको किताबै लेख्न किन जङ् चलेको हो कुन्नि ?

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

कच्चा बैद्यको मात्रा यमपुरीको यात्रा नियति

  • by

गएको महिनाको कुरा हो । झापा फर्किएर व्यावसायिक बङ्गुरपालन सुरु गरेको खबर थाहा पाएपछि झापाका एकजना पत्रकार बन्धुले टिप्पणी गरे- “तपाईंले आफूले आफैँलाई चिन्न सक्नु भएनछ….।”

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

महाकविः उपेक्षा, असहयोग र लेखकस्व विवाद

  • by

मान्छे होस् या प्राणी, मृत्यु कसैको पनि सुखद हुँदैन । हाम्रो हिन्दू संस्कारअनुसार पनि अग्रज वा आफन्तजन मृत्युको दिनलाई शोकको रूपमा लिइन्छ । मृत्यु र त्यसपछिको एक वर्ष चोखोनितो भई बरखी बारेर मृतदेह (मृतआत्मा होइन, किनकि हिन्दू धर्मग्रन्थहरूका अनुसार आत्मा मर्दैन)प्रति सम्मान प्रकट गर्ने गरिन्छ ।

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

योग्यता

  • by

चोकको चिया पसलमा बसेर ऊ समसामयिक राजनीतिका बारेमा गफ गरिरहेको थियो । केन्द्रीयस्तरका नेताहरुसँग सोझो सम्पर्क भएको पढेलेखेको इमानदार राजनीतिक कार्यकर्ता भएको कारण पनि मानिसहरु ऊसँग अनेक जिज्ञासा मेटाउन चाहन्थे । उसका निष्पक्ष कुरा सुन्न चाहन्थे । भावी चुनावको जोडघटाउका बारेमा बुझ्न चाहन्थे । काठमाडौंबाट केही महिना अघि मात्रै गाउँ फर्केकोले मानिसहरु उसलाई बढी नै जानकार ठान्थे । गफमा गाउँका एकसेएक भद्रभलाद्मीहरु समेल थिए । ऊ उनीहरुको जिज्ञासा मेटाउने प्रयास गरिरहेको थियो ।

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

क्याबिनको सीट

  • by

काठमाडौका र्सार्वजनिक यातायातका साधन, त्यसमा पनि सानाखाले नीलो माइक्रोमा यात्रा गर्नु कम्ती कठिन छैन । सागुरो खोरमा क्षमताभन्दा बढी भेडाबाख्रा कोचिएभन्दा चर्को । कहिलेकाँही त यस्तो लाग्छ, मःम र मासुको लागि काठमाडौं ल्याउनका लागि ट्रकमा लादिएका बूढाराँगा र बैला भैंसीले पनि यति चर्को सास्ती पाँउदैनन् होला ।

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

रारा जाने कि ?

रारा लेक र राराताल टेक्ने रहर धेरै नेपालीहरूसँग हुनसक्छ । संसारका सुन्दरतम प्राकृतिक स्थलहरूमध्येमा पर्ने रारा पुग्ने सपना साँच्नु अस्वाभाविक पनि होइन । तर कसरी जाने ? कहिले जादा उपयुक्त हुन्छ ? कति दिन लाग्छ ? कति खर्चको जोहो गरे पुग्छ ? जस्ता कुराको जानकारी नपाएर हामीमध्ये धेरै अलमलिएका हुन सक्छौ ।

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

बन्दुक र कविता

  • by

आज राती अर्धन्रि्रँमा
म निदाएको बेला
अचानक मदनमणि माड्साबकी
‘माधवी’ आई
अनि भनी,
“ओई, कृष्णे उठ् त उठ्
देश दुखाइलाई भावनाले छेक
हत्या-हिंसाका बारेमा
कमसेकम एउटा कविता त लेख”

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

उपन्यासलेखनमा देखिएको प्रयोगवादी धार र स्तरीयताको प्रश्न

  • by

साहित्यमा सबैभन्दा धेरै पाठकलाई आकषिर्त गर्ने विधा हो उपन्यास । नेपाली साहित्यको मूलधार कविता भए पनि पुस्तक बिक्री र लेखकस्वका कसीमा राखेर मूल्याङ्कन गर्दा उपन्यास विधा सबैभन्दा लोकप्रिय रहेको देखिन्छ । स्तरीय उपन्यास प्रकाशित हुँदा पाठकले खोजीखोजी पढ्ने गरेको पाइन्छ । यद्यपि सिर्जनागत दृष्टिले उपन्यास विधा जति उर्वर हुनुपर्ने हो त्यति हुन सकेको छैन ।

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •